دوشنبه ۲ شهریور ۱۳۸۸ - ۰۵:۱۷
۰ نفر

گروه ورزشی: رئیس فدراسیون هندبال در مورد معرفی سرمربی خارجی تیم ملی بزرگسالان و تشکیل اردوی این تیم می‌گوید: «آنهایی که مرا می‌شناسند می‌دانند که من هرگز در عمر ورزشی‌ام وعده نداده‌ام و اگر هم حرفی زدم به آن پایبند بوده‌ام.

 دلیل اینکه چرا اعلام نام سرمربی خارجی تیم ملی بزرگسالان یا زمان تشکیل اردوی این تیم تاکنون با تاخیر همراه بوده نامشخص بودن زمان دقیق مسابقات کشورهای اسلامی است که اگر مطمئن شویم این بازی‌ها در همان موعد مقرر انجام خواهد شد لحظه‌ای برای معرفی سرمربی و تشکیل اردوی تیم ملی درنگ نخواهیم کرد.» رحیمی در گفت و گو با همشهری در مورد ابهامات موجود توضیح می‌دهد.

  • قبول کنید که این تاخیرها در هر صورت باعث ایجاد شائبه می‌شود.

ببینید، هنگامی که تاریخ انجام یک مسابقه بین‌المللی کاملا مشخص نیست ما نمی‌توانیم برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم. به همین دلیل تصمیم ما نیز در این مقطع عوض شد و در حالی که قصد داشتیم پس از بازی‌های کشورهای اسلامی مسابقات باشگاهی را شروع کنیم، حالا درصدد برپایی جلسه با نمایندگان باشگاه‌ها هستیم تا لااقل مسابقات لیگ برتر را آغاز کنیم.

  • از تیم‌های لیگ برتری فصل گذشته هم اخبار مناسبی به گوش نمی‌رسد.

من هم چیزهایی شنیدم ولی با تشکیل جلسه هماهنگی که همین روزها برگزار خواهد شد، دقیق‌تر در جریان جزییات آمادگی و چگونگی حضور تیم‌ها در لیگ قرار خواهیم گرفت.

  • آیا تکلیف فولاد مبارکه سپاهان اصفهان که فعالیت‌هایش را در هندبال به حالت تعلیق درآورده مشخص شده است.

با ساکت، مدیرعامل این باشگاه در این زمینه صحبت کردم و ایشان قول داده است که نظر اعضای هیات‌مدیره باشگاه را برای ادامه فعالیت در هندبال جلب کند. سپاهان یک باشگاه نمونه در هندبال ایران و آسیاست.

  • فکر نمی‌کنید ورود مجدد ذوب‌آهن به هندبال، دلخوری مسئولان فولاد سپاهان را به همراه داشته است؟

همه باید از این بابت خوشحال باشند. اصفهان قطب بزرگ هندبال کشور است و اگر موقعیت فراهم باشد ظرفیت این شهر با آن همه بازیکن بیش از دو تیم خواهد بود. رقابت سنتی این دو تیم بدون شک جذابیت‌های لیگ برتر را بیشتر از قبل خواهد کرد.

  • بعد از چند بار تعویق بالاخره مجمع فدراسیون هندبال چه زمانی تشکیل می‌شود؟

البته تعویق انتخابات با نظر سازمان تربیت‌بدنی بود و دو بار نیز با درخواست ما مجمع تشکیل نشده و به تعویق افتاد. اکنون هم سازمان منتظر مشخص شدن وضعیت ریاست سازمان در دولت دهم است و پس از آن تاریخ تشکیل مجمع انتخابات هندبال اعلام خواهد شد.

  • شما اعلام کردید که در صورت تشکیل اردوی تیم ملی، این تیم با مربیان ایرانی کار خود را شروع می‌کند. آیا در مورد گزینه‌های داخلی به جمع‌بندی کامل رسیده‌اید؟

قبلا هم در این زمینه به یک جمع‌بندی ابتدایی و البته نه جمع‌بندی نهایی رسیدیم. در صورت نیاز، انتخاب و معرفی گزینه‌های داخلی چندان کار مشکلی نخواهد بود.

  • در این جمع بندی چه گزینه‌هایی حضور دارند؟

تعداد گزینه‌ها زیاد نیست اما علیرضا حبیبی، محسن طاهری، قاسم شعبانپور، کیوان صادقی و مصطفی غلامی هرکدام می‌توانند گزینه مطلوبی برای هدایت تیم ملی بزرگسالان باشند.

  • در میان گزینه‌های مربیگری تیم ملی به نظر می‌رسد نام استفان سیدروچک را از قلم انداختی؟

این مربی برای هدایت تیم‌های جوانان و نوجوانان مد نظر ماست. از او کاملا راضی هستیم و او با وجود پیشنهادهای بسیار خوب برخی از کشورهای عربی، ترجیح می‌دهد که همچنان در ایران و با هندبالیست‌های مستعد ما کار کند.

کد خبر 88512

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز